Millainen on sinun yrityksen brändi?
Mikä siinä on omintakeista, tärkeää ja mitkä ovat sen menestystekijät?
“Poluilla valmennuksissa käytän ohjausmuotoa, joka perustuu ratkaisukeskeisyyteen, positiiviseen psykologiaan ja kognitiiviseen käyttäytymistieteeseen. Valmennusosaamisen lisäksi hyödynnän yrittäjän valmennuksissa myös omaa yrittäjäkokemusta sekä ammattitaitoa ja luovuutta graafisena suunnittelijana.”
Yrityksen poluilla -brändikirja valmennus sopii yrittäjälle tai yrittäjyyttä suunnittelevalle, kun haluat viestiä yrityksesi brändin ainutlaatuisuudesta ja arvosta, jota yrityksesi tuottaa. Valmennuksen aikana valmistuu brändikirja, joka varmistaa, että kaikki, jotka työskentelevät brändin parissa – niin sisäisesti kuin ulkoisesti – pystyvät ilmentämään ja viestimään brändiä yhtenäisesti. Voit yhdistää tähän valmennukseen myös Yrittäjän arjen poluilla -brändikirja valmennuksen, jossa luot sinulle toimivaa tapaa olla yrittäjä, niin että elämäsi tärkeät asiat ovat sopivassa tasapainossa arjessasi.
Brändikirja on sähköinen dokumentti, joka ohjaa yrityksen brändin johdonmukaista rakentamista ja viestintää. Sen tarkoitus on varmistaa, että yrityksen viestintä ja visuaalinen ilme ovat yhdenmukaisia. Yrityksen poluilla -brändikirja sisältää seuraavat osa-alueet:
Brändin ydinarvot ja tarkoitus
Missio: Miksi yritys on olemassa.
Visio: Pitkän aikavälin tavoite ja suunta, johon yritys pyrkii.
Arvot: Yrityksen arvopohja, joka ohjaa toimintaa ja päätöksentekoa.
Kohderyhmät ja unelma-asiakas
Yksityiskohtainen kuvaus brändin kohdeyleisöstä ja tärkeimmistä asiakasryhmistä.
Asiakkaiden tarpeet, toiveet ja käyttäytyminen.
Brändin tarina ja tausta
Yrityksen historia ja tarina, joka luo tunteet brändin taustalle.
Miten brändi syntyi ja miksi se on olemassa.
Brändipersoona
Brändin “persoonallisuus” ja tapa puhua.
Brändin tapa kommunikoida eri kanavissa (esim. some, verkkosivut, asiakaspalvelu).
Brändin visuaalinen ilme
Logo ja sen variaatiot: Käyttö eri taustoilla ja tilanteissa
Värit: Brändivärit
Typografia: Käytettävät fontit ja niiden erilaiset tyylit
Kuvamaailma: Ohjeistus visuaalisten elementtien, kuten kuvien, grafiikan ja ikonien käytöstä
Käyttöohjeet ja soveltaminen
Miten brändin elementtejä tulee käyttää johdonmukaisesti eri yhteyksissä.
Esimerkkejä brändin käytöstä
Valmennus ja brändikirjan luominen
Valmennus sopii sinulle, jos
Valmentajana minulle on tärkeää:
Tee tilaus:
Hinta sisältää 25,5 % alv.
Voit varata ilmaisen 20 minuutin konsultaatioajan vello.fi/ninnimoi. Pääset jutustelemaan asiasta valmentaja Ninan kanssa. Konsultaatio ei velvoita sinua sitoutumaan palvelun tilaamiseen.
1988,00 €
Voit varata ilmaisen 20 minuutin konsultaatioajan vello.fi/ninnimoi. Pääset jutustelemaan palveluista ja tutustumaan Ninaan valmentajana. Konsultaatio ei velvoita sinua sitoutumaan palvelun tilaamiseen, mutta saat listätietoa päätöksesi tueksi.
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen antaminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.